Overheden, besturen en instellingen werken slimmer met eSignFlow.

eSignFlow is de efficiëntste oplossing voor elke organisatie die de indiening, goedkeuring, ondertekening en verzending van haar documentenstromen wil automatiseren.

Win tijd en geld (en spaar het milieu).

eSignFlow maakt het makkelijk om documenten te beheren, te ondertekenen en te verzenden. Alles verloopt digitaal: zo bespaart u behalve tijd ook op kosten ... en doet u het milieu een plezier.

Werk waar en wanneer u wil.

Met eSignFlow maakt het niet uit waar u zich bevindt. Op uw werk, op verplaatsing of thuis. Een internetverbinding volstaat om waar en wanneer dan ook uw documenten te bekijken, goed te keuren, te ondertekenen.

Reken op een doorgedreven ondersteuning.

Van intake tot go live nemen wij u bij de hand. En ook nadien zijn we er voor u. Een doorgedreven opstartopleiding, een goede handleiding en een snel reagerende helpdesk zijn evident.

Kies resoluut voor vereenvoudiging.

eSignFlow is niet het zoveelste software-eiland dat u aanschaft. Integendeel. eSignFlow is volledig open en integreerbaar met andere softwaretoepassingen. Een volledige integratie-API is inbegrepen en nauwgezet online gedocumenteerd.

Bepaal zelf de flow.

Parametriseer de documentstromen volgens de noden van uw organisatie en uw dossiersoorten. Bepaal wie moet goedkeuren, ondertekenen (al dan niet in volgorde), hoe de verzending moet gebeuren, welke beveiligingen moeten gelden en zo veel meer.

Wees zeker.

Natuurlijk zorgt eSignFlow voor juridisch sluitende ondertekende documenten. Ook nadat ze zijn afgedrukt, blijven documenten dankzij een unieke code veilig en gemakkelijk online verifieerbaar.